Det sker...

AKTUELT - Farvel til Theodora

Sognepræst Theodora Nathan Harbsmeier fratræder embedet i Ullerød.

Vores sognepræst Theodora Nathan Harbsmeier har opsagt sit embede i Ullerød Sogn, for at tiltræde stillingen som sognepræst i Præstevang Sogn pr. 1. oktober.

I den forholdsvis korte tid Theodora har været præst i Ullerød Kirke, har vi oplevet hende som en engageret præst og glædet os over hendes tydelige evangeliske forkyndelse og hendes blik for menneskers ve og vel. Theodora har været meget vellidt af menigheden og af sine kollegaer i kirken, og hun vil blive savnet af unge såvel som ældre. Vi ønsker Theodora tillykke og Guds velsignelse i det nye embede.

Samtidig kan vi med glæde fortælle, at sognepræst Signe Voldby, som mange af jer kender, har påtaget sig at forestå undervisningen af konfirmander og minikonfirmander indtil en ny sognepræst er ansat.

Live-streaming af gudstjenester

Normalt streamer vi den første søndags-gudstjeneste i hver måned og udvalgte helligdage.

Via   linket her   Ullerød Kirke på Vimeo  kommer du til vores live-stream.
Live-stream starter nogle minutter før gudstjenesten begynder.

Muligheden for at se gudstjenesten online er selvfølgelig ikke en opfordring til at fravælge at komme
fysisk i kirke.
Det er et tilbud til dig, der er syg eller af anden grund er forhindret i selv at deltage i gudstjenesten.

Vi filmer primært præst og andre ansatte ved kirken. Vi bestræber os på ikke at filme kirkegængere.

Vil du hjælpe dine medborgere her i Ullerød?

Vi kan mærke, at der er større behov for julehjælp og økonomisk støtte i vort sogn.

Derfor: Vil du hjælpe din medborger kan du donere et beløb påf.eks. 50, 100. 200 kr eller hvad du selv synes til Menighedsplejen i Ullerød kirke.

Dit bidrag kan indsættes via
Ullerød kirkes MobilePay: 75 72 72

På forhånd tak!

De bedste hilsner fra alle os i Ullerød kirke