Koncerter  /  Musikgudstjenester

Koncerterne i Ullerød Kirke er noget helt specielt. Vi har mulighed for at tilpasse kirkerummet afhængigt af hvilken slags koncert, der bliver afholdt. Her kan du – som ét af de eneste steder i Danmark – se organist-solister, mens de spiller.

Kirkebænkene bliver nemlig vendt om, så du kan opleve, hvordan de ”tryller” med forskellige registreringer (= lyde i orglet), og hvordan musikken på orglet folder sig ud.

Vi holder også andre klassiske koncerter og musikgudstjenester, som er oplevelser helt for sig selv.

Vores gospelkor holder også koncerter i kirken hver gang de afslutter en sæson, så fuldes kirken med de fantastiske rytmer og sange.

Hvis du tilmelder dig vores ”Nyhedsbrev om koncerter og musikgudstjenester”, får du automatisk besked og kan sætte kryds i kalenderen og gøre plads til en dejlig musikalsk oplevelse.