Følg med i Ullerød kirkes byggeri

Klik her og tilmeld dig nyhedsbrevet om byggeriet

Hvor parkerer du?

Der er lidt parkering lige indenfor hækken langs Frederiksværksgade. Vi kan ikke holde på græsset foran hækken, af hensyn til cyklister på cykelstien.

Der er en aftale med Grundtvigs Højskole, om at vi et vist omfang kan benytte deres p-plads, og gå ind til kirken via stien fra Grundtvigs højskole.

Du er også velkommen til at parkere på sidevejene f.eks. Rønnebærvej (husk at tage hensyn til udkørslerne og parker gerne i samme side af vejene).

Indtil indgangen gennem våbenhuset er etableret, kan du komme ind i kirken via præsteværelset. Der er skilte, der viser dig hen til den rette dør. Vi er i gang med at etablere en ny indgang via gården, så det også bliver muligt for kørestole mv at komme nemt i kirken.

Blog om kirke og -sognehusbyggeriet

Nye historier kommer løbende til undervejs i byggeperioden som forventes at vare fra april 2024 til august 2025.

Kig med på byggeriet filmrulle

Midlertidig adgang og klargøring til byggeri

Alt skal sorteres, så nedrivning tager tid

Nedrivning og nye placeringer