Legestuesalmesang

Ullerød Kirke inviterer alle børn i alderen 1-3 år sammen med en voksen (mor/far/bedsteforælder) og ældre
søskende til Legestuesalmesang.

Vi synger de gode, gamle børnesange og velkendte salmer, laver bevægelser, fagter, danser, siger rim/ rytmer, lytter til musik og meget mere. Kirken, kroppen og stemmen bliver udforsket - og der er både bevægelseslege med fart over feltet, men også aktiviteter, som træner børnene i at holde fokus og koncentration. Det er sjovt, det er hyggeligt - og så er der masser af sange at synge videre på, når man går hjem. Undervisningen er et hyggeligt pit-stop inden aftensmaden, hvor man bliver tanket op med sang, musik og godt humør.

Legestuesalmesang er en god efterfølger til babysalmesang, men det er ikke en forudsætning,at du/I tidligere har gået til det.

Forløbet er tilrettelagt, så det løbende stimulerer barnet både musikalsk, motorisk, sanseligt og socialt.

Hvornår: Forløbet fra april- juni koster 200 kr. for 10 gange (16/4 - 25/6 dog ikke i uge 19 pga Kr. Himmelfart)

Hvor: Vi er i kirkerummet.

Hvem: Underviser er vores kirke-kulturmedarbejder.

Bemærk! Begrænset antal pladser - derfor tilrådes hurtig tilmelding.

Vi mødes