Filmaften

Kom og oplev en særligt udvalgt film.

At se en film sammen med andre og tale sammen om den – er en anden oplevelse end bare

at se filmen på TV derhjemme. Gode filmoplevelser bliver ofte endnu bedre, når de bliver delt

med andre. Derfor inviterer vi til filmaften flere gange om året.

Der er masser af film, der lægger op til eftertanke om tro, etik, menneskesyn og værdier.

Vi satser mest på film, der måske ikke lige er dem, der er set af de fleste i forvejen,

men som giver stof til en samtale om livets mere grundlæggende spørgsmål.

Filmenes titel og omtale vil senere blive offentliggjort på kirkens hjemmeside: www.ullerødkirke.dk

Aftenens program ser således ud:

·         Kort intro til aftenens film.

·         Herefter ser vi filmen.

Efter filmen snakker vi om den og nyder et glas og lidt snack (30 kr).

Der er ingen tilmelding til Filmaftener.